Unapologetic

Rihannas album Unapologetic är det enda album jag köpt på åratal. Jag brukar använda tjänster som YouTube, Spotify, online radiostationer eller diverse alternativ till att lyssna på musik. Tror inte jag relaterat till nästan ett helt album på åratal och därför inte haft tillräckligt stort intresse att köpa. Det är inte så att jag är ett stort fan av Rihanna, har tidigare gillar ett par eller tre låtar med henne. Tycker det här albumet är bra gjort, musiken är tilltalande. Texterna är inte avancerade, rätt simpla men ändå relater-bara, the sound är däremot niiiice. Favorit tracksen är 3, 4, 6, 7 och 14. Spelade skivan hela December som om det var en damn julskiva eftersom jag faktiskt la ut pengar på den. Finns ett par album av andra artister som jag gillar lite extra och kanske köper i sinom tid.

Rihanna Unapologetic iTunes purchase

Rihanna Unapologetic iTunes purchase

Leave a Reply

